Dolfinarium, eten Goudreinet en ontvangst vlaaien

« Keer terug naar het nieuwsoverzicht 2008.

04-10-2008

Zaterdag 4 oktober zijn we met de kinderen uit Wit Ruslad en alle gastgezinnen met hun eigen kinderen naar het Dolfinarium in Harderwijk geweest. Om 9.00 uur 's ochtends was het verzamelen op het parkeer terrein bij de Goudreinet. Toen een ieder er was zijn we in één lange stoet auto's en een bus richting Harderwijk gereden.

Hier aangekomen was het even de neuzen tellen zodat we wisten hoeveel entree kaartjes er gekocht moesten worden. We gingen uiteindelijk met ruim 110 personen naar binnen. In het park was een ieder vrij om te gaan en te staan waar hij of zij maar wilde. Er waren diverse shows om naar toe te gaan. De leukste shows waren toch wel de Zotte Zeeleeuwen show en de show met de dolfijnen. Om 15.45 uur was het weer verzamelen om met z'n allen richting restaurant de Goudreinet te gaan waar we een bord friet kregen met een kroket, frikandel en drinken. Na een dag buiten te hebben gelopen ging dat er bij een ieder wel in. Toen iedereen was uitgegeten was er nog een verassing voor elk gastgezin, van Limburgia Vlaaien uit Barneveld kreeg ieder gastgezin namelijk nog een heerlijke Limburgse vlaai.