Voetbalwedstrijd tegen VVB jeugdteam

« Keer terug naar het nieuwsoverzicht 2008.

01-10-2008

Woensdagavond 1 oktober stond er een voetbalwedstrijd op het programma tegen een jeugdteam van VVB. Om 19.00 uur zouden we beginnen maar doordat het toen nog stond te regenen begonnen we uiteindelijk om 19.15 uur. De voetballers van VVB begonnen sterk aan de wedstrijd en zetten gelijk druk op de Wit Russische defensie. Het duurde dan ook niet lang of de 1- 0 stond op het scorebord voor de thuisploeg. Maar door heel goed samenspel van de Wit Russische kinderen werd de gelijkmaker gescoord door de uitblinkende juffrouw Helena. In de rust kregen de kinderen een wedstrijd versterkend drankje zodat ze ook in de tweede helft weer voluit konden gaan.
Helaas kwam het team uit Wit Rusland niet al te best uit de rust, en al heel snel kwam VVB weer op voorsprong om dit later nog verder uit te bouwen. Gelukkig werd er toch nog een keer gescoord door het Wit Russische team zodat beide teams toch nog tevreden de wedstrijd uitvoetbalden.