Nog 2 gastgezinnen gezocht! Meer info kunt u hier vinden

« Keer terug naar het nieuwsoverzicht 2016.

14-04-2016

Stichting Kinderhulp Tsjernobyl (SKT) Barneveld is op zoek naar gastgezinnen, die in de periode van 2 september tot 10 oktober kinderen uit de Tsjernobyl zone een ‘onvergetelijk verblijf’ in Nederland willen bezorgen. Voor veel kinderen uit dit nog steeds besmette gebied is dit de enige kans om in een gezondere leefomgeving te verblijven en kennis te maken met een andere cultuur. Biedt u 2 kinderen deze kans? Na onze eerste oproep in de kranten en op sociale media hebben zich al een aantal gastgezinnen aangemeld, maar dit is helaas nog niet voldoende om alle kinderen te kunnen plaatsen. Daarom zijn wij dringend op zoek naar gastgezinnen. De kinderen gaan in deze periode gewoon naar school in Barneveld en draaien verder ook gewoon mee in alle dagelijkse dingen van het gezin. De schooltijden zijn van 8.45uur tot 15.30uur. Heeft u interesse, wilt u meer informatie of wilt u zich meteen aanmelden? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via onderstaande contactgegevens. Met vriendelijke groet, bestuur van SKT Barneveld Jolanda Ederveen, Erik Kuiter, Joop Pater, Wim de Boer & Annelies van Voskuilen 0342-417747 info@sktbarneveld.nl